مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

۶ بازديد

چرا افراد بیشتری کاغذ دیواری سه بعدی را برای دکوراسیون داخلی انتخاب می کنند؟ چند سال پیش وب عکس بد سلیقه تلقی می شد. این به این دلیل است که سازندگان در مورد طراحی مواد تکمیلی فکر نمی کردند و تصاویر مشابه (جنگل ها، آبشارها، مزارع) را مهر می زنند. با این حال، در طول 5-7 سال گذشته، وضعیت به شدت تغییر کرده است. والپیپرهای سه بعدی که اخیراً ظاهر شده اند، اکنون به چند دلیل خوب در اوج محبوبیت خود هستند:

 

  • ظاهر جذاب: این اولین چیزی است که کاغذ دیواری 3 بعدی را از سایر انواع مواد تکمیل کننده دیوار متمایز می کند. آنها به شما امکان می دهند ترکیبی واقع گرایانه داشته باشید و در هر فضای داخلی به لهجه تبدیل شوید.بدون محدودیت طراحی البته امروزه می توانید کاغذ دیواری های سه بعدی را در فروشگاه اینترنتی با طرح های متنوع خریداری کنید. اما این تنها راه برای به دست آوردن بوم نیست. همچنین می توانید چاپ کاغذ دیواری عکس را مطابق طرح خود سفارش دهید. این می تواند یک عکس زیبا، عکس خانوادگی، تصویر و غیره باشد. علاوه بر آزادی طراحی، شما همچنین این فرصت را دارید که کاملاً هر اندازه ای از کاغذ دیواری عکس را انتخاب کنید. اکنون نباید نگران باشید که تصویر برای دیوار خیلی بزرگ / کوچک باشد.

 

  • مراقبت آسان: کاغذ دیواری های سه بعدی به خودی خود از مواد مختلفی ساخته می شوند. با این حال، آنها یک ویژگی مشترک دارند - یک لایه وینیل محافظ ویژه و ضد گرد و غبار. با تشکر از او، می توانید به راحتی کاغذ دیواری را با یک پارچه مرطوب بشویید، بدون ترس از خراب شدن پوشش. علاوه بر این، امروزه می توانید پارچه های پارچه ای را پیدا کنید که حتی با جاروبرقی تمیز می شوند.

 

  • گسترش بصری اتاق (که البته فقط در اتاق های بزرگ معتبر است):با توجه به تصویر عمیق این توهم گسترش اتاق را ایجاد می کند. به نظر می رسد شما اتاق را در تصویر غوطه ور کرده اید و آن را بخشی از تصویر می کنید.

 

 

  • سهولت چسبندگی: کاغذ دیواری سه بعدی نیازی به چسب مخصوص و قوانین خاصی برای نصب ندارد.فضای منطقه بندی در صورت لزوم، چندین منطقه را در همان اتاق انتخاب کنید که اغلب از پارتیشن ها، پرده ها یا قفسه ها استفاده می شود. با این حال، اگر نمی‌خواهید فضا را از دست بدهید، می‌توانید به سادگی منطقه غذاخوری واقع در آشپزخانه را با تصویر سه بعدی اصلی انتخاب کنید.

 

  • دوستی با محیط زیست:  مقاومت در برابر سایش. همان لایه محافظ وینیل، که از ظهور گرد و غبار جلوگیری می کند، همچنین به شما امکان می دهد از آسیب های مکانیکی مختلف به سطح کاغذ دیواری جلوگیری کنید.