پارچه مبلی و انواع مختلف آن

۸ بازديد
از پارچه مبلی به منظور محافظت از مبلمان و یا تولید مبلمان استفاده میشود. پارچه مبلی بر طبق سلیقه مشتریان در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است.هنگامی که برای خرید مبلمان می روید یا اگر قصد دارید مبلمان خود را روکش کنید، انواع مختلفی از پارچه مبلی را خواهید دید. هر نوع پارچه مبلی جذابیت و تاثیر منحصر به فرد خود را دارد. داشتن دانش کافی در مورد پارچه های مختلف اثاثه یا لوازم داخلی می تواند به شما کمک کند تا به راحتی تصمیم بگیرید.

انواع مختلف پارچه مبلی


۱. پارچه مبلی فایبرگارد (نانو)

 

این نوع پارچه قابلیت‌های زیادی دارد؛ از جمله: ضدآب، آنتی باکتریال، ضد لک، ضد حریق، مقاوم در برابر انواع مختلف مواد شوینده که یکی از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین انواع پارچه‌ها شناخته می‌شود. شما با استفاده از این پارچه رومبلی می‌توانید طول عمر مبل‌های خود را تا چندین سال افزایش دهید.

 

۲. پارچه مبلی مخمل

 

این نوع از پارچه در مبل‌های زیادی به کار گرفته می‌شود و طرفداران زیادی دارد. نوع مخمل دارای پرزهای نازک، لطیف است و به طور معمول دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی هستند.

 

۳. پارچه مبلی کتان

 

دیوارپوش های  به روز نه تنها به راحتی قابل نصب هستند، بلکه قابل تعویض هستند. یک نصاب حرفه ای قادر خواهد بود از نصب کامل کاغذ اطمینان حاصل کند و همچنین ضمانت کند که در صورت تمایل به تغییر کاغذ، برداشتن آن آسان است.

۴. پارچه مبلی نخی یا پنبه‌ای

 

یکی از گزینه‌های خوبی که دارای طرح و رنگ تنوع زیادی است و برای مبل‌های راحتی استفاده می‌شود، پارچه نخی است. شستشوی این پارچه بسیار راحت است ولی بسیار سریع چروک می‌شود.

 

۵. پارچه مبلی ویسکوز

 

این پارچه از الیاف طبیعی به دست می‌آید و می‌توان گفت یکی از انتخاب‌های ویژه می‌تواند در لیست شما باشد! این پارچه جذب رطوبت خارق‌العاده‌ای دارد و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به خاصیت ارتجاعی کمتر و چروک سریع‌تر اشاره کرد.

 

۶. پارچه مبلی ساتن

 

از انواع براق و لغزنده پارچه می‌توان به ساتن اشاره کرد؛ افرادی که از آن برای مبل استفاده می‌کنند باید با چالش‌های بسیار زیادی مواجه شوند.


منبع: بلاگ وبسایت هنر و تجارت آسام
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.