کاغذ دیواری و اتواع متنوع آن در بنا

۸ بازديد
این روزها تزیین و زیباسازی فضای داخلی و دکوراسیون داخلی خانه و شرکت از دغدغه های اصلی اکثر خانواده ها و شرکت ها میباشد. در این راستا یکی از ابزار های زیباسازی فضا، کاغذ دیواری است. در این پست هدف آشنایی شما با مزایای استفاده از کاغذ دیواری در بنا میباشد ، با ما همراه باشید.

مزایای کاغذ دیواری و دیوارپوش:


شما انتخاب گسترده‌ای دارید:

 

طرح­‌ها، رنگ­‌ها، جنس­‌ها و سبک‌های بسیاری در انواع کاغذ دیواری و پارچه دیواری‌ موجود هستند که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند تا شما بتوانید به راحتی محیط خود را مطابق سلیقه‌­تان شخصی­‌سازی کنید. مانند کاغذ دیواری‌ های مخصوص اتاق خواب، پذیرایی، سه بعدی و …

 

به اتاقتان شخصیت ببخشید:

 

استفاده از دیوارپوش­‌ها می‌تواند به سه بعدی‌سازی محیط بدون عناصر معماری، نورپردازی آن و ایجاد فضایی گرم و دلپذیر و همچنین به برجسته کردن مکان­‌های عموما کم ارزش مانند ورودی و راهرو کمک کند.

 

به راحتی قابل تعویض است:

 

دیوارپوش های  به روز نه تنها به راحتی قابل نصب هستند، بلکه قابل تعویض هستند. یک نصاب حرفه ای قادر خواهد بود از نصب کامل کاغذ اطمینان حاصل کند و همچنین ضمانت کند که در صورت تمایل به تغییر کاغذ، برداشتن آن آسان است.

اصلاح راحت عیوب دیوار با کاغذ دیواری:

 

دیوارپوش ها به شما این امکان را می­‌دهد که به راحتی عیوب دیوار را تصحیح کنید و هر گونه سطح ناهموار یا خرابی دیوار را بپوشانید. در واقع در مقایسه با رنگ آمیزی، می‌توان بدون زحمت زیاد شکاف‌ها و فرورفتگی­‌های دیوار را به طور کامل پوشاند. سهولت کاربرد آن به شما این امکان را می­‌دهد که در زمان بسیار کوتاهی آن را نصب کنید و محیط بازسازی شده، بلافاصله قابل سکونت شود بدون اینکه فضا بوی نامطبوع رنگ را داشته باشد!

 

جلوه‌های نوری جذاب:

 

برخی از انواع طرح­ کاغذ دیواری به لطف موقعیت افقی یا عمودی عناصر مختلف در آن می توانند اتاق را بزرگتر یا کوچکتر، بلندتر یا کم ارتفاع­تر به نظر برسانند، بنابراین جلوه ­های نوری بسیار مفیدی برای پوشاندن هرگونه کاستی ایجاد می کنند.
مزایا و ویژگی­های انواع مختلف این محصول به این ختم نمیشود. همچنین با توجه به تفاوت­های قیمت کاغذ دیواری می­توانید ویژگی­های منحصر به فرد، طرح­ها و کیفیت های مختلف از آن دریافت کنید.
شما در آسام آرت میتوانید باکیفیت ترین کاغذ دیواری ها از برندهای اروپایی را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

 

کاغذ دیواری در بلند مدت اقتصادی است:

 

طول عمر دیوارپوش نسبت به نقاشی دیوار بیشتر است، که آن را بسیار مفید می‌کند. در واقع، می‌تواند به طور متوسط ​​۱۰ الی ۱۵ سال دوام بیاورد و نیازی به نگهداری خاص ندارد، در حالی که ممکن است کار تجدید نقاشی حتی پس از ۲ یا ۳ سال ضروری باشد. قابل شستشو بودن کاغذ دیواری ضد آب به شما این امکان را می‌دهد که آسیب‌های کوچک را به روشی ساده، با استفاده از یک پارچه مرطوب، بدون مواد شوینده برطرف کنید. از جمله همکاران ما در این حوزه شرکت راش‌ایران است که همکاری نزدیکی در این حوزه با تیم ما دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.