پارچه دیواری بر روی دیوار!

۸ بازديد
از انواع مختلف کاغذ دیواری که امروز گستره ی زیادی دارد، پارچه دیواری است. قابلیت شست و شو و تصب آسان از مزایای اصلی این محصول دکوراسیون داخلی میباشد.پارچه دیواری نسل جدیدی از دیوارپوش‌ها است که تفاوت‌هایی با کاغذ دیواری دارد؛ از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به جنس اشاره کرد که همانطور که از نام آن مشخص است این نوع از دیوارپوش‌ها دارای جنس پارچه‌ای هستند.
دیوارپوش‌های پارچه‌ای از الیاف طبیعی به دست می‌آیند و سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارند. امروزه افراد بسیار زیادی از این محصول استقبال می‌کنند و گرایش زیادی به استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی خود دارند.
پارچه دیواری به صورت ضد آب تولید می‌شود و به طور معمول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول می‌تواند ظاهر بسیار مدرن و شیک به فضای محیط دهد. از انواع این دیوارپوش می‌توان در محیط‌های آرامش‌بخش مثل یوگا و مدیتیشن، انواع سالن‌های پذیرایی، هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارهای عروسی استفاده کرد.

انواع پارچه دیواری

این نوع پارچه دیواری انواع بسیار خاصی مثل دیوارپوش اسپرت، مدرن و کلاسیک دارد که در ادامه به توضیح هر یک می‌پردازیم.

پارچه دیواری مدرن:

 

یکی از دیوارپوش‌های قرن حاضر که پر از خلاقیت و ابتکار است و معماران را وادار به استفاده آن می‌کند نوع مدرن است. این نوع از پارچه دیواری می‌تواند فضای شاد و بسیار ایده‌آلی را برای محیط خلق کند. به طور کلی امروزه افراد مایل به استفاده از این نوع دیوارپوش با رنگ‌های ملایم هستند.

 

پارچه دیواری کلاسیک:

 

از پرطرفدارترین انواع پارچه دیواری می‌توان به نوع کلاسیک آن اشاره کرد که به دلیل طرح‌ خاص و وینتیج خود می‌تواند محیط و فضا را بسیار قابل توجه و در عین حال شیک کند. این نوع از دیوارپوش‌ها در زمان‌های قدیم مورد توجه پادشاهان و اشراف‌زادگان بود. از معروف‌ترین دیوارپوش پارچه‌ای کلاسیک می‌توان به طرح داماسک اشاره کرد.

 
منبع: بلاگ وبسایت هنر و تجارت آسام
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.